سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
رسانه ملی با همه ظرفیت به نمایشگاه کتاب می‌آید+فیلم

رئیس سازمان صدا و سیما، از آمادگی شبکه‌های رسانه ملی برای پوشش خبری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد که نتیجه آن برد دو طرفه برای صدا و سیما و نمایشگاه کتاب است.

پیمان جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) درباره برنامه‌های رسانه ملی به‌مناسبت سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیان کرد: همانند دو سال گذشته، همه ظرفیت شبکه‌ها، برنامه‌سازان صدا و سیما در اختیار این رویداد بزرگ فرهنگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: شبکه‌های مختلف رسانه ملی با برنامه‌سازی‌های متنوعی که در روزهای برگزاری نمایشگاه و در مصلا خواهند داشت، اندوخته ارزشمندی را برای ۱۲ ماه سال ذخیره می‌کنند؛ ازجمله برای معرفی تازه‌های نشر، ناشران و نویسندگان به‌ویژه برجسته‌سازی تولیدات ارزشمند و فاخر.

رئیس سازمان صدا و سیما در ارزیابی حضور رسانه ملی در نمایشگاه کتاب تهران ادامه داد: شاهد یک بُرد دو طرفه هستیم؛ هم برای رسانه ملی به‌عنوان بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور و هم برای رویداد بسیار مهم نمایشگاه کتاب تهران که سطح کمّی و کیفی مطالبات فرهنگی جامعه را ارتقا می‌دهد و انعکاس خبری آن باید به‌خوبی انجام شود.

جبلی با اشاره به برخی فعالیت‌ها و برنامه‌های رسانه ملی در طول برگزاری نمایشگاه گفت: در طول برگزاری نمایشگاه، سکوهای برنامه‌سازی در نمایشگاه مستقر خواهد شد؛ علاوه‌براین برنامه‌های پخش زنده از نمایشگاه کتاب به‌طور نوبتی بین شبکه‌ها توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها