شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
امیدوارم با منتخبان تازه‌نفس مجلس دوازدهم قدم‌های بلندتری در حوزه فرهنگ برداریم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دولت با نمایندگان مجلس یازدهم به‌ویژه کمیسیون فرهنگی را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد این تعامل با نمایندگان تازه‌نفس مجلس دوازدهم نیز تداوم داشته باشد.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره مهم‌ترین مطالبات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مباحث فرهنگی در مجلس یازدهم به‌خوبی پیش رفت؛ بنابراین از نمایندگان دوره یازدهم مجلس به‌ویژه اعضای کمیسیون فرهنگی که همکاری بسیار خوبی با دولت داشتند، تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم با ترکیب نیروهای فرهنگی که در مجلس دوازدهم حضور دارند که بعضاً نیروهای تازه‌نفس و با انگیزه هستند، قدم‌های بلندتری در حوزه فرهنگ برداشته شود.

حمایت‌های فرهنگی برنامه ششم در برنامه هفتم تکرار شده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره موضوع تعرفه فرهنگی و کاربری فرهنگی؛ موضوع بند ج ماده ۹۲ قانون ششم توسعه در برنامه هفتم، گفت: تغییری در موضوع این بند به‌وجود نیامده وهمه این تصمیمات به نفع جریان فرهنگ، هنر و رسانه درحال پیگیری است و تفاهم‌نامه‌های مرتبط با وزارتخانه‌های مرتبط ازجمله وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شده است؛ به‌عبارت دیگر برای کتابفروشی‌ها امتیازات ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها