چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
انتخابات مجلس مهم‌ترین دلیل برگزاری نمایشگاه «رسانه‌های ایران» بود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران این رویداد را فرصتی برای گفت‌وگو در یک فضای سالم دانست و انتخابات مجلس شورای اسلامی را مهم‌ترین دلیل برگزاری این رویداد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به برگزاری نمایشگاه «رسانه‌های ایران» بعد از وقفه ۶ ساله، گفت: برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه «رسانه‌های ایران» از نظر عده و عده نیازمند تمهیدات بیشتری بود. همه همکاران همت کردند و نمایشگاه را به نحو احسن مدیریت کردند. رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت با ابلاغ سلام به فعالان رسانه، از برگزاری بیست‌وچهارمین دوره رسانه‌های ایران تشکر کردند.

اسماعیلی درباره آمار حضور و مشارکت در نمایشگاه «رسانه‌های ایران» افزود: آمار اولیه از حضور و مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار نفر فعال حرفه‌ای در این دوره حکایت دارد. از صمیم قلب از همه اعضای رسانه تشکر می‌کنم. همت فعالان رسانه بود، شوق، شور و شعف و نشاطی که جامعه رسانه‌ای تجربه می‌کند، حاصل زحمات شما است. امیدواریم همه دلسوزان این مرز و بوم و فعالان فرهنگ، هنر و رسانه، روزهای درخشان‌تری را تجربه کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران در اسفندماه، بیان کرد: دلیل اصرار به برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران، بعد از جشنواره‌های فرهنگی و هنری فجر، برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بود. مردم ایران ۱۱ اسفند، پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.

اسماعیلی افزود: نمایشگاه «رسانه‌های ایران» محلی برای ایراد دیدگاه‌ها، نقد، گفت‌وگو و بیان، افکار مختلف، بود. فضای سالم برای تبادل و تعامل برای اصحاب فکر و اندیشه و سیاست‌ورزان بود. مشارکت همه فعالان که با دغدغه وارد این عرصه شدند برای همه ما مسرت‌بخش بود.

وی با اشاره به فعالان رسانه‌ای در پوشش خبرهای جنگ غزه گفت: رسانه‌ها با گرایش‌ها و سلایق مختلف در پوشش رسانه‌ای جنگ غزه و دفاع از مردم مظلوم غزه سربلند بیرون آمدند. در نمایشگاه رسانه‌های ایران تلاش کردیم با ایجاد بخش غزه و فلسطین، موضوع غزه را به عنوان یک موضوع روشن در کارنامه نمایشگاه ثبت کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امیدواریم سال آینده نمایشگاهی درخور شأن اصحاب رسانه برگزار کنیم. امیدواریم با نقد سازنده و بیان اشکالات در برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه با برگزار کنندگان کمک کنید.

به گزارش ایبنا؛ در پایان این آیین از برگزیدگان بخش های مختلف تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها