یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به کتاب، مؤید اهمیت آن است

هرمزگان - رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به کتاب، موید اهمیت کتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، حجت الاسلام مصطفی رستمی عصر یکشنبه در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان از اهمیت و ارزشمندی کتاب گفت و افزود: توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب به کتاب، موید اهمیت کتاب است.

وی ادامه داد: نعمت انقلاب اسلامی را باید شکر گذار باشیم زیرا توجه به کتاب پیش از اسلام و بعد از اسلام کاملاً متفاوت است.

حجت الاسلام رستمی ادامه داد: شاهد توجه ویژه رهبر فرهنگ دوست به کتاب هستیم. همیشه یک کتاب نزد رهبر عظیم‌الشأن هست که حتماً قبل از خواب مطالعه می‌فرمایند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در خصوص کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی و توجه ویژه ایشان به کتاب، حفظ کتاب و فرهنگ و آثار و تولیدات ایرانی صحبت کرد.

این مقام مسئول در ادامه از وضع زندانی شدن مرعشی نجفی در زمان حکومت انگلیسی‌ها در زمان عثمانی‌ها در عراق صحبت کرد که به علت خرید کتاب به زندان افتاد.

حجت الاسلام مصطفی رستمی در پایان به ذکر روایتی از پیامبر (ص) که صدایشان به عرش می رسد، گفت: قلم مجاهدان که مرزدار هستند، آن‌هایی که می نویسند و صدای چرخ نخ ریسی زنان پاکدامن برای همیشه می‌ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها