شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز و مهدویت در همدان/ توزیع وصیت‌نامه شهدای انقلاب

همدان - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان از برگزاری مسابقه کتاب کتابخوانی نماز و مهدویت در همدان خبر داد و گفت: در ایام دهه فجر طراحی و توزیع وصیت‌نامه شهدای انقلاب نیز انجام می شود.

حجت الاسلام علی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در همدان اظهار کرد: همزمان با دهه فجر، جشن انقلاب و برنامه‌های مختلفی در ۴۵ مسجد سراسر استان برگزار می‌شود.

وی، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا، عطر افشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و طراحی و توزیع وصیت‌نامه شهدای انقلاب را از جمله برنامه‌های این ایام برشمرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان همدان روایتگری در مورد انقلاب برای نسل جوان را مهم دانست و گفت: نشست روشنگری با محوریت انتخابات، تشویق رای اولی‌ها و برگزاری یادواره شهدای انقلاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر دانست.

وی برگزاری مسابقات مختلف از جمله کتابخوانی، نقاشی، عکاسی، روزنامه دیواری، ساخت کاردستی، نامه‌ای به شهدای انقلاب و ورزشی را از برنامه‌های دهه فجر دانست و یادآور شد: در ایام دهه فجر ایستگاه‌های صلواتی برپا شده و تئاتر و سرود با موضوع انقلاب در مساجد و پایگاه‌های بسیج اجرا می‌شود.

عزیزی برگزاری پویش‌های مختلف از جمله پویش معرفی شهدای انقلاب و پویش خاطره‌گویی و انتخابات را از برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: توزیع کمک‌های مومنانه، برگزاری اردوهای جهادی، برپایی ۴۰ کرسی تلاوت با محوریت آیات پیشرفت، برگزاری ۱۰۰ جلسه تبیینی در قالب منبر پیشرفت، برگزاری جشن با محوریت مبعث، اجتماع فعالان قرآنی در سراسر استان همدان، تولید سیر نمایشگاهی روایت پیشرفت و برگزاری نمایشگاه شمیم خدمت در بقاع متبرکه شاخص و محفل انس با قرآن دیگر برنامه‌های دهه فجر را در مساجد شامل می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و مهدویت خبر داد و گفت: همچنین در ایام‌الله دهه فجر نشست ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان، مصاحبه با افراد پیشکسوت انقلاب اسلامی، برگزاری طرح پیوند مسجد و مدرسه، تجلیل از خادمان و فعالان عرصه نماز و مهدویت در بین اقشار تاثیر گذار جامعه، برگزاری نشست تخصصی با موضوع نماز و مهدویت، برگزاری مسابقه حفظ با عنوان تسنیم ۲ و… برگزار خواهد شد.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها