یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
اهدای کتاب به دانش آموزان مدرسه کم برخوردار ارومیه

آذربایجان‌غربی - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: با هدف ترویح فرهنگ کتابخوانی به دانش‌آموزان مدرسه حاج لطفی در یک محله کم‌برخوردار کتاب و کارت هدیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی به دانش‌آموزان مدرسه حاج لطفی در محله کم‌برخوردار کتاب و کارت هدیه اهدا شد.

علیرضا نوروزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در این مراسم گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به منظور تمرکز زدایی فعالیت‌های فرهنگی از مرکز شهرستان به ویژه در حوزه کتاب و افزایش سرانه مطالعه و ترویج کتاب در بین کودکان مناطق کم برخوردار کتاب به دانش‌آموزان دبستان حاج لطفی اهدا شد.

وی افزود: هدیه دادن یک احساس زیبا، شاد ودوست داشتنی برای خود فرد و طرف مقابل ایجاد می‌کند و این موضوع در بین کودکان بیشتر اهمیت دارد.

اهدای کتاب به دانش آموزان مدرسه کم برخوردار ارومیه

نوروزی ادامه داد: فراهم آوردن امکانات فرهنگی برای مناطق محروم، به عنوان یکی از راه‌های اصلی دستیابی به عدالت فرهنگی در آن مناطق، مطرح است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان با اشاره به نیکی به پدر و مادر گفت: احترام به والدین یکی از مهمترین مطالب است که باید به این موضوع اهمیت داد.

وی افزود: رب العالمین جایگاه ویژه‌ای برای پدر و مادر شبیه جایگاه خود قرار داده است و در روایات آمده است که رضایت پدر و مادر رضایت خداست و ناخشنودی و ناخرسندی آنها ناخرسندی خداست.

به گزارش ایبنا؛ اهدای کتاب به دبستان حاج لطفی ارومیه یکی از طرح‌های هفته کتاب بود که امروز اجرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها