سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
طرح «کارناوال کتاب» در شهرکرد آغاز بکار می‌کند

چهارمحال و بختیاری- کتابخانه‌های عمومی شهرکرد در قالب طرح «کارناوال کتاب» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی میزبان دوستداران کتاب خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در شهرکرد، در هفته کتاب، کتابخانه‌های عمومی شهرکرد در قالب طرح «کارناوال کتاب» با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی میزبان دوستداران کتاب خواهند بود.

در این تورِ بازدید که توسط اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد اجرا می‌شود دو دستگاه اتوبوسِ حمل و نقل شهری مزین به پیام‌ها و تصاویر جذاب کتابخوانی به صورت رایگان دوستداران کتاب را به محل بازدید خواهند برد و این مسافران علاقه‌مند به کتاب، در طول مسیر با تاریخچه قدیمی‌ترین کتابخانه‌های شهر آشنا و در پایان سفر عضویت رایگان به آنها اهدا خواهد شد.

ره آورد شرکت در این تور، بازدید از نمایشگاه و فروشگاه محصولات خانگی با عنوان کتابخانه‌های عمومی و کسب‌وکارهای کوچک در کتابخانه امیرکبیر، آشنایی با خدمات نوین کتابخانه‌ای و میز مرجع مجازی در کتابخانه حافظ و آشنایی با منابع استان‌شناسی و خدمات کتابخانه‌ای به کودک و نوجوان در کتابخانه مولوی خواهد بود.

سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و سوم آبان‌ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا سی‌ام ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها