یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
اهدای کتاب‌ با موضوع محیط زیست به کودکان پارسیانی

هرمزگان - در کارگاه آموزشی کودک و محیط زیست، کتاب‌هایی با موضوع محیط زیست به کودکان پارسیانی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، کارگاه آموزشی کودک و محیط زیست برگزار و به کودکان پارسیانی کتاب‌هایی با موضوع محیط زیست اهدا شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان پارسیان و مدرس این کارگاه آموزشی با طرح سوال از کودکان به شیوه ها و چگونگی ارتباط و مراقبت از محیط زیست پرداخت و سپس شیوه های ارتباط کودکان با محیط زیست و چگونگی حفاظت و مراقبت از محیط زیست و به یادگار گذاشتن محیط زیستی سالم برای آیندگان را آموزش داد.

مسعود حاجی زاده، با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی، به کودکان شرکت کننده در کارگاه آموزشی، کتاب‌هایی با موضوع محیط زیست هدیه داد و در پایان این کارگاه آموزشی، ضمن آموزش شیوه کاشت و مراقبت از نهال از دانش آموزان خواست تا به مناسبت هفته کتاب نهالی به یادگار در کتابخانه باقرالعلوم (ع) بکارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی پارسیان نیز در ادامه گفت: کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف را از وظایف و مسئولیت‌های خود تلقی می‌کنند و با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سعی در اشاعه فرهنگ سازی در جامعه دارند.

مرضیه دیلمی نژاد اضافه کرد: در این کارگاه آموزشی، حلیمه روشن زاده، کتابدار کتابخانه نبی اکرم (ص) ضمن معرفی بخش‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی شهرستان، چگونگی عضویت در کتابخانه‌ها و ساعات کاری کتابخانه‌ها، به معرفی کتاب برای دانش آموزان پرداخت.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی، فرهنگ سازی و ارتباط کودکان با محیط زیست و چگونگی حفاظت از محیط زیست، آموزش داده شد.

این کارگاه کتاب محور با همکاری اداره محیط زیست، اداره کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش پارسیان در کتابخانه باقرالعلوم (ع) شهرستان پارسیان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها