چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷
نشست هم‌اندیشی مالیاتی اتحادیه لیتوگرافان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی مالیاتی اعضای اتحادیه صنف کلیشه ولیتوگراف، مهروپلاک، چاپ اسکرین ودیجیتال و کانون‌های تبلیغاتی با هدف ارتقای دانش و اطلاعات مالیاتی برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، جلسات هم‌اندیشی مالیاتی اتحادیه صنف کلیشه و لیتوگراف، مهروپلاک، چاپ اسکرین و دیجیتال و کانون‌های تبلیغاتی، با حضور اعضای هیات‌مدیره و جمعی از اعضا در محل این اتحادیه برگزار شد.

در این نشست‌ها، مشاور مالیاتی اتحادیه با تشریح ظرفیت‌ها و تنگناهای پیش روی اعضا در حوزه مالیات به شرح خدمات و امکانات قابل ارائه به صنف پرداخت واریز عموم اعضا دعوت کرد تا مشکلات و تنگناهایی که در حوزه مالیات برخورد داشته‌اند را به اشتراک بگذارند تا بتوان از تجربیات کارشناسان این حوزه بیشتر استفاده کرد و برای کاهش دغدغه‌های مالیاتی صنف گام برداشت و به عدالت مالیاتی که خواست همگان است، نزدیک‌تر شد.

همچنین در ادامه نشست تنی چند از اعضا نیز به طرح مشکلات خود در حوزه مالیات پرداختند که راهکارهای مناسب توسط مشاور اتحادیه به آن‌ها ارائه شد.

به گزارش ایبنا؛ این نشست‌ها در قالب همایش جمعی و اعضا صنف اتحادیه، صنف کلیشه و لیتوگراف، مهروپلاک، چاپ اسکرین و دیجیتال و کانون‌های تبلیغاتی طی هفته‌های آتی ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها