چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
طرح یک کتاب، یک نهال در مدارس «ملاشیه» اهواز برگزار شد

خوزستان -سرپرست معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح یک کتاب ، یک نهال به مناسبت هفته ملی کودک در مدارس ملاشیه اهواز خبر داد. سرپرست معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح یک کتاب ، یک نهال به مناسبت هفته ملی کودک در مدارس ملاشیه اهواز خبر داد.

مهرانگیز بحیرایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در اهواز با بیان اینکه این اداره کل در سلسله برنامه‌های ترویجی خود کتابخوانی را محور اصلی  برنامه‌ها قرار داده، اظهار کرد: طرح یک کتاب، یک نهال با هدف حفظ فرهنگ زیست محیطی و گسترش کتابخوانی از یک سال گذشته به صورت مستمر در مدارس استان و اهواز اجرا شده است.
 
بحیرایی اهدای کتاب برای تجهیز کتابخانه‌های مدارس را از دیگر اهداف این طرح دانست و افزود: این اداره‌کل درصدد برآمد با مشارکت سازمان زیباسازی و فضای سبز شهرداری اهواز طرح یک کتاب، یک نهال را به صورت محوری در مدارس مناطق کم برخوردار اهواز،هم‌زمان با هفته ملی کودک به عنوان یکی از برنامه‌های محوری   در روستا و شهر اهواز اجرا کند.
 
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به کاروان مهر در مدارس و بیمارستان گلستان اهواز عنوان کرد: نمایش عروسکی با عنوان کاروان مهر به همت صفی آبادی مدیر موسسه نغمه نمایش گستر باران، نیز همراه با برنامه کتابخوانی و اهدای کتاب در مدارس و کتابخانه عمومی ابن سکیت ملاشیه اهواز به اجرا درآمد.

 
بحیرایی رونمایی از پوستر اولین جشنواره بازی‌های بومی ، محلی با محوریت کتاب در سطح استان ، شعرخوانی حافظ با عنوان محفل «شعرکودکانه حافظ» توسط باشگاه‌های کتابخوانی در استان را، از دیگر برنامه‌های هفته ملی کودک برشمرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها