دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
۱۲۰عنوان کتاب دفاع مقدس در اهواز رونمایی شد

خوزستان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت:100 عنوان کتاب دفاع مقدس و ۲۰کتاب صوتی در اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اهواز، سردار حاجتی ظهر دوشنبه در مراسم رونمایی از ۱۲۰کتاب دفاع مقدس و تجلیل از نویسندگان این حوزه  در تالار مهتاب اهواز ،با اشاره به عناوین این کتاب‌ها اظهار کرد: در بین این کتاب‌ها ۲۰عنوان کتاب خاطره و ۲۲کتاب ترجمه به زبان فرانسوی ،انگلیسی، عربی و عبری وجود دارد.

وی با بیان اینکه در زمینه کودک و نوجوان کمتر کار شده و در بین این کتاب‌ها تنها ۴عنوان مربوط به کتاب کودک است، بیان کرد: هر چه در حوزه کودک و نوجوان کار کنیم ، کم است و در این رابطه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام می‌کند از صفر تا صد نویسندگان این حوزه برای تولید آثار این بخش حمایت می‌کند. 
​​​
سردار حاجتی کتاب شعر را ۳عنوان، نمایشنامه ۶عنوان، تاریخ شفاهی ۳عنوان، روایت ۱۱عنوان و زندگی‌نامه شهدا را ۱۹عنوان برشمرد.

سردار حاجتی با توضیح اینکه از 100 عنوان کتاب 60 عنوان آن مختص به سال گذشته و 40 عنوان کتاب‌ها تولید سال 1402 است، تصریح کرد: از بین 56 نویسنده تقدیری شاخص استان، نویسنده‌ای با11 عنوان ، نویسنده دیگر 7 عنوان و به ترتیب 5 و 4 عنوان کتاب و نیز نویسنده نوقلم تجلیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها