سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
ساخت کتابخانه مجموعه فرهنگی ایثار در محل سفت کاری است

زنجان- سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به پیشرفت 71 درصدی مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثار گفت: ساخت کتابخانه این مجموعه در مرحله سفت‌کاری است.

عباس برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: یکی از موضوعاتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به جدیت پیگیر آن است، بحث تکمیل مجموعه فرهنگی و ورزشی ایثار زنجان است.

وی با اشاره به اینکه این مجموعه فرهنگی در مساحت 2.7 متر مربعی و با زیربنای 12 هزار متر مربع در حال ساخت است، اضافه کرد: فعلا روند ساخت پروژه به علت مشکلات مالی متوقف شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان پیشرفت پروژه را 70 درصد اعلام کرد و گفت: تکمیل ساخت این پروژه منوط به اختصاص اعتبارات دولتی است.

برزگر با بیان اینکه بخشی از این مجموعه مربوط به زیرساخت‌های فرهنگی شامل اتاق سمینار، آمفی تئاتر (با ظرفیت ۴٠٠ نفر) کلاس‌های درس، قرائت خانه و سالن مطالعه، مخزن کتاب و نشریات و کارگاهای نقاشی و موسیقی است، اضافه کرد:  این بخش به متراژ سه هزار و ۹۴۵ متر مربع بوده و طبق آخرین بازدید انجام شده کار سفت‌کاری این مراحل انجام شده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید وم امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه در صورت تکمیل کتابخانه این مجموعه به عنوان بخشی از میران دفاع مقدس در قالب عرضه کتاب‌‎های موضوعی این ایام آغاز به کار خواهد کرد، گفت: یکی از برنامه‌های بنیاد شهید ارائه کتاب‌های نگارش شده با موضوع شهدای زنجان در این کتابخانه است.

وی افزود: البته با توجه به ظرفیتی که کتابخانه دارد از کتاب‌های سایر بخش‎ها نیز در آن استفاده خواهد شد تا تبدیل به یک کتابخانه عمومی شود.

برزگر تصریح کرد: با توجه به اینکه این مجموعه در یک محل پرتردد و در کنار مدارس متعددی قرار گرفته است، راه‌اندازی این کتابخانه با استقبال مواجه و موجب عضوگیری سریع آن خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها