دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
تعاونی ناشران احیا و توزیع کاغذ اندونزی آغاز شد

مدیرعامل تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران با اشاره به احیای این تشکل صنفی، از آغاز توزیع کاغذ تحریر اندونزی در میان اعضای این صنف خبر داد.

ارشد عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به احیای فعالیت‌های تعاونی ناشران و کتابفروشان تهران طی ماه‌های اخیر، گفت: برای تحقق اهداف و ماموریت‌های شرکت تعاونی که در اساسنامه قید شده است، باید مواد اولیه برای تولید کتاب را در اختیار ناشران قرار دهیم.
 
وی افزود: طی ماه‌های اخیر، مذاکراتی با شرکت‌های مختلف داشتیم و توانستیم مقداری کاغذ تحریر اندونزی با قیمت مناسب تهیه کنیم تا در اختیار ناشران قرار دهیم.
 
عین‌اللهی با بیان اینکه در گام نخست مقدار این کاغذ محدود است، گفت: ناشران فرصت دارند تا سه‌شنبه ۲۴ مردادماه میزان درخواست خود را براساس بند و سایز کاغذ‌(۷۰×۱۰۰ و ۹۰×۶۰) به تعاونی اعلام کنند.
 
وی در ادامه به مذاکره با شرکت چینی چن‌مینگ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاغذ و مقوا اشاره کرد و یادآور شد: طبق توافقات اولیه با چند تاجر کاغذ دیگر قرار است، به‌زودی چند کانتینر کاغذ از برندهای مختلف که نیاز اهالی نشر است به‌زودی وارد کشور شود و به تناسب نیاز صنف در میان آن‌ها توزیع شود.
 
وی همچنین به پیش‌بینی برنامه‌هایی برای کتابفروشان هم اشاره کرد و گفت: طی تعاملاتی که با جمعی از دفترسازان و فعالان حوزه لوازم‌التحریر داشتیم، به‌زودی امکاناتی فراهم خواهیم کرد تا دفتر مدارس و سایر اقلام مورد نیاز کتابفروشان نیز تأمین شود و رسالت خود را در زمینه فعالیت این صنف انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها