شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان آغاز شد

گلستان- به‌منظور بهبود در خدمات‌رسانی و با تصویب بودجه بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان، عملیات عمرانی بازطراحی این کتابخانه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در گرگان، عملیات عمرانی بازطراحی کتابخانه میرفندرسکی گرگان باهدف زیباسازی و بهبود خدمات‌رسانی از ابتدای مردادماه آغاز شد.

بازطراحی در چند مرحله انجام خواهد شد که در گام نخست طبقه همکف کتابخانه شامل قسمت کودک و نوجوان و منابع در دست اقدام است و در گام بعدی طبقه دوم شامل سالن مطالعه خواهران و برادران و قسمت ویژه و سپس طبقه زیرزمین شامل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، سالن اجتماعات، بوفه و ... انجام می‌شود.

ازجمله تجهیزات و امکانات اضافه‌شده به کتابخانه با توجه به طرح و نقشه بازطراحی می‌توان به طراحی جدید و به‌روزرسانی بخش کودک و انتقال آن به طبقه همکف، ایجاد اتاق علم و خلاقیت، ایجاد بخش تخصصی نوجوانان، اضافه شدن اتاق مطالعه ویژه، افزوده شدن اتاق‌ها و سالن گروهی (پژوهشگران)، اشاره کرد.

همچنین افزوده شدن کلاس‌های تحت وب، سالن غذاخوری با امکانات گرم‌کن غذا، ایجاد لابی در طبقه همکف و به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات بخش نابینایان و ناشنوایان، تجهیزات و امکانات به‌روز مانند چاپگر سه‌بعدی، کیوسک لمسی برای بخش نوجوانان برای آزمایش ها، میز لمسی اندروید برای بازی کودکان و ... مدنظر است.

به گزارش ایبنا، بازطراحی این کتابخانه با هزینه بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است و  این پروژه حدود ۶۰ روز با توجه به دریافت بودجه در زمان مناسب به سرانجام می‌رسد.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها