دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
شب شعر عاشورایی در بندرعباس برگزار شود

هرمزگان- در هشتمین جلسه انجمن شعر و درخت هرمزگان اعضای انجمن ضمن شعر خوانی تصمیم گرفتند تا شب شعر عاشورایی در روزهای سوگواری امام حسین(ع) در ایام محرم  یا صفر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بندرعباس، هشتمین جلسه انجمنی «انجمن شعر و درخت هرمزگان»، بعد از تلاوت جمعی آیات روح بخش قرآن کریم، خوانش تحمیدیه، حافظ خوانی و خواندن گلستان سعدی انجام شد.

حضار سپس شاعران اشعار خود را خواندند و در مورد اشعار خوانده شده بحث و گفت‌وگو صورت گرفت و همچنین ضمن اشاره به عنصر  اندیشه در شعرهای خوانده شده،  بر امروزی بودن زبان و همچنین تصویر سازی در شعر تاکید و نمونه‌ای از شعرهای خوب از شاعران معاصر خوانده شد.

در بخش سوم این نشست شاعرانه نیز برای اجرای برنامه شب شعر عاشورایی در روزهای سوگواری امام حسین(ع)، بحث و تبادل نظر شد اما زمان دقیق مشخص نشد.

این نشست با مدیریت عبدالحمید انصاری نسب، اجرای آیه باستین، شعرخوانی؛ مرتضی رحیمی نژاد- شاعر مهمان از حاجی‌آباد، معصومه زارع، فاطمه زاهدانی، زینب الله پرست، محمدامین مدهوش، شهین بهاری و پریزاد محمدی شامگاه یکشنبه در اتاق انجمن نشینان کتابخانه عمومی سیداحمد خمینی(ره) بندرعباس برگزار شد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها