چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
دوره آموزشی اقتباس برای مجموعه‌های تلویزیونی

دوره تخصصی فیلم‌نامه‌نویسی اقتباسی مجموعه‌های تلویزیونی با عنوان «چگونه کتاب را به فیلم‌نامه تبدیل کنیم؟» با اقتباس از کتاب «عملیات احیا» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، دوره تخصصی فیلم‌نامه‌نویسی اقتباسی مجموعه‌های تلویزیونی با عنوان «چگونه کتاب را به فیلم‌نامه تبدیل کنیم؟» با اقتباس از کتاب «عملیات احیا» برگزار می‌شود.
 
مدرس این دوره تخصصی که قرار است به همراه تجربه نگارش در پروژه‌ای واقعی اجرا شود عباس هادیان است که نویسندگی سریال «بچه زرنگ» را بر عهده داشته است.
این دوره تخصصی به همراه شرکت دیگر اساتید مدعو و در مجتمع شهید آوینی اجرا خواهد شد.
علاقه‌مندان به شرکت در دوره تخصصی فیلم‌نامه‌نویسی اقتباسی مجموعه‌های تلویزیونی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند:
 
 
روز تشکیل کلاس مرحله اول ۱۶مرداد تا ۱۹مهر، دوشنبه ها ۱۰ الی ۱۵، اردوی آموزشی ۱۸ تا ۲۰مرداد، مرحله دوم ۱۴آبان تا ۲۲بهمن، پنجشنبه‌ها ۱۰ الی ۱۵ است.
تعداد جلسات: ۷۰ ساعت (۱۴ جلسه) + اردوی آموزشی است.
مبلغ این دوره که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود سه‌میلیون تومان است.
آخرین مهلت ثبت نام هم ۶مردادماه اعلام شده است.

مهم‌ترین عناوین این دوره شامل تبیین مراحل پیشرفته طراحی فیلم‌نامه، پرده‌بندی، صحنه‌نویسی، ترکیب، تبیین اصل تخاصم، مباحثی درباره معرفی، مباحثی درباره سریال‌نویسی، آشنایی با اقتباس از ماجراهای واقعی است.
 
قرار است در پایان دوره و براساس کتاب «عملیات احیا» به قلم محمد حکم‌آبادی، در قالب یک عملیات واقعی، فیلم‌نامه‌ای توسط هنرجویان به نگارش درآید. سپس تلاش خواهد شد از فیلم‌نامه حاصله، مجموعه تلویزیونی «عملیات احیا» نیز تولید شود.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها