شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
توزیع 10 هزار کتاب در قالب طرح «در مسیر دانایی بر بال کتاب»

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: در قالب طرح «در مسیر دانایی بر بال کتاب» 10 هزار کتاب در بین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان توزیع شد.

حجت‌الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان توزیع کتاب‌های «در مسیر دانایی بر بال کتاب» در زنجان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح 3 میلیون کتاب در قالب 91 عنوان بین کل استان‎های کشور توزیع خواهد شد، اضافه کرد: سهم استان زنجان از این طرح در فاز نخست 110 هزار جلد است که توزیع آن از چند روز پیش در حال انجام است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: توزیع این کتاب‌ها با اولویت کتابخانه‌های مناطق محروم تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برخی از این کتاب‌ها، برگزیده جایزه کتاب ماه و سال کانون هستند که کانون طبق تعهداتش نسبت به خرید و ارسال آن به استان‌ها اقدام کرده است.

عیسی‌خانی افزود: نردبان، محراب قلم، کتاب پرنده، منادی تربیت، پیام محراب، غنچه، گویا، شهر قلم، افق و سوره مهر از جمله ناشرانی هستند که کتاب‌های آنها به مراکز کانونی در سراسر کشور و به تبع آن استان زنجان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح ارتقای سطح مطالعه بین اعضای کانون پرورش فکری در استان‌‎ها، حمایت از ناشران همکار با کانون و غنی‌تر کردن منابع کتابخانه‌ای مراکز کانونی است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها