دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰
دست پر «آوند دانش» برای مخاطبان نمایشگاه کتاب

انتشارات آوند دانش با عناوین جدیدی در ادبیات، روانشناسی، موسیقی و موضوعات مربوط به خودیاری در نمایشگاه سی‌و‌چهارم شرکت کرده که استقبال مخاطبان از حوزه‌های روانشناسی و هنر قابل توجه بوده است.

به گزارش خبرگزای کتاب ایران(ایبنا) انتشارات آوند دانش از جمله نشرهایی است که در طیف گسترده‌ای از موضوعات کتاب‌هایی با رویکرد آموزشی و زبان ساده را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. این نشر با عناوینی جدید در ادبیات، روانشناسی، موسیقی و موضوعات مربوط به خودیاری در نمایشگاه سی و چهارم شرکت کرده است.

مدیرپخش این انتشارات در مورد تازه‌های نشر آوند دانش در نمایشگاه سی و چهارم به ایبنا گفت: امسال استقبال مخاطبان از کتاب‌های حوزه هنر و روانشناسی بسیار قابل توجه بوده است و کتاب‌های جدید ما با عنوان‌های «ترغیب و نفوذ» نوشته الیزابت کونکه با ترجمه سعید گرامی و عزیز الله سمیعی در حوزه روانشناسی، «موسیقی کلاسیک» اثر دیوید پوگ و اسکات پک با ترجمه سروناز ابریشمی در حوزه هنر و «آموزش هنری و کتاب یوگا» نوشته لری پین و جورج فیورشتاین با ترجمه مهدیه کریمی از جمله آثار تازه منتشر شده نشر آوند دانش هستند که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند.

او افزود: البته کتاب‌هایی چون «مدیریت خشم و ذهن آگاهی» از دیگر کتاب‌های مورد توجه این دوره از نمایشگاه هستند که زمان انتشارشان پیش از 1402 است.

او در ادامه و در مورد حضور در بخش بین‌الملل نمایشگاه گفت: انتشارات آوند دانش به عنوان نماینده انتشارات وایلی در ایران فعال است اما متاسفانه امسال به دلیل مشکلات ناشی از نوسانات ارز نتوانستیم در بخش انگلیسی و عربی نمایشگاه شرکت کنیم که امیدواریم در سال‌های بعد شاهد این مشکل نباشیم.

به گزارش ایبنا، نمایشگاه کتاب 1402 تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی‌(ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir ادامه دارد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها