چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
تشریح برنامه‌های اختتامیه جشنواره شعر فارسی رضوی در کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان را اعلام کرد.

محسن روحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، اظهار بیان کرد: علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه در طول زمان برگزاری جشنواره دو برنامه دیگر در کرمان تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مراسم افتتاحیه صبح روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود.

روحی افزود: عصر همان روز و از ساعت ۱۹ مراسم شعرخوانی عمومی با عنوان عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خداداپور ( خیابان مولوی ۷ ) برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نشست تخصصی بررسی روند حرکت  شعر آیینی با محوریت «شعر رضوی» برنامه ای است که روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۹ و با حضور جمعی از اساتید و شاعران کشوری و استانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

روحی تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه و از ساعت ۱۹ در تالار فرهنگ و هنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) و با حضور جمعی از چهره های مطرح کشوری و شاعران مطرح برپا خواهد شد و این جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

وی همچنین در پایان از برپایی نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از میهمانان و شاعران استانی و کشوری در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ‌در شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: در این برنامه نیز تعدادی از شاعران مطرح استان و کشور شعرخوانی می‌کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها