دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
حریق در پاساژ قدس قم مهار شد

پاساژ قدس که از قدیمی‌ترین مرکز فرهنگی، علمی و هنری قم شناخته می‌شود دچار حریق شد اما با عملیات به‌موقع آتش‌نشانی مهار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، عصر  یکشنبه، ساعت ۱۸:۳۰ آتش سوزی واحد تجاری در پاساژ قدس به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد. بلافاصله ۲ خودرو اطفای حریق و یک‌ موتور سیکلت مجهز به AFT  به‌همراه ۶ آتش نشان به محل حریق اعزام شدند، واحدها در ساعت ۱۸:۳۲ به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء حریق شدند.

آتش‌نشانان پس از ۱۰ دقیقه آتش سوزی را مهار کرده و مشغول عملیات تهویه و تخلیه دود شدند. با سرعت عمل بالای آتش نشانان در رسیدن به محل آتش سوزی، از بروز فاجعه جلوگیری شد.

این حریق خسارت جانی در پی نداشت و علت حادثه توسط تیم علت یابی آتش‌نشانی در دست بررسی است.

به گزارش ایبنا، پاساژ قدس یکی از قدیمی‌ترین ساختمان‌های تجاری در این شهر است که به‌عنوان مرکز فرهنگی، علمی و هنری شناخته می‌شود. در این ساختمان می‌توان به تهیه‌ انواع لوازم‌التحریر، کتب درسی نظام متوسطه، کتب درسی دانشگاهی، کتب مذهبی و قرآن، انواع سی‌دی‌های علمی، مذهبی، هنری، نرم‌افزار، گوشی همراه و... پرداخت. همچنین خدمات درسی و دانشجویی مانند ترجمه، تهیه‌ مقالات علمی و... نیز در این مرکز قدیمی انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها