یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
برگزاری نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» همراه با فروش کتاب

نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» با فروش کتاب، سررسید، کارت پستال، صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی برگزار می‌شود.

جلال ذکایی، رئیس گروه «ترنج» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با اشاره به برگزاری نمایشگاه «بوی سبزه، بوی عید»، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرارسیدن سال نو، یکی از دغدغه‌های مردم تهیه هدایای نوروزی است، تهیه هدایای فاخر و متناسب با روحیه مخاطب، کار انتخاب را سخت‌تر می‌کند. فکر کردیم که عرضه هدایای مناسب در یک‌جا و زیر یک سقف می‌تواند در سهولت انتخاب موثر باشد.
 
ذکایی با بیان اینکه به همین منظور  گروه ترنج، نخستین‌بار نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» را برگزار می‌کند، عنوان کرد: این نمایشگاه به فروش اقلام سال نو مانند کتاب، سررسیدنامه، تقویم، کارت پستال، صنایع دستی و هدایای تبلیغاتی اختصاص دارد و در تلاش است که همه موضوعات ازجمله هدیه کتاب به‌عنوان یک عیدی نفیس و گرانقدر را پوشش دهد.
 
رئیس گروه «ترنج» با اشاره به لزوم انتخاب کتاب به‌عنوان هدیه نوروزی، یادآور شد:‌ یکی از زیرساخت‌های توسعه پایدار کارِ فرهنگی است و کارِ فرهنگی نیز باید مستمر باشد، در این نمایشگاه سعی کردیم مجموعه‌ای از کتاب‌های نفیس و غیرنفیس را کنار هم قرار دهیم تا افراد مختلف بتوانند انتخاب خوبی برای ایام عید داشته باشند.
 
وی تاکید کرد: این نمایشگاه با مجوز رسمی اتاق اصناف تهران و حمايت اتحادیه کانون‌های تبلیغاتی و با هدف عرضه عمومی هدایای نوروزی برپا خواهد شد.
 
نمایشگاه هدایای نوروزی «بوی سبزه، بوی عید» ۱۶ تا ۱۹ اسفند از ساعت ۱۰  تا 20 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها