چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
وبگاه معرفی کتاب و نویسندگان بروجرد رونمایی شد

به‌مناسبت فرا رسیدن دهه فجر، وبگاه معرفی کتاب و نویسندگان بروجردی با عنوان «سرای بروجرد» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در لرستان همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وبگاه معرفی کتاب و نویسندگان بروجردی با عنوان «سرای بروجرد» با حضور سیدعلی حسینی، امام جمعه، مسلم مرادی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان بروجرد در محل نمایشگاه توانمندی‌های علمی، فرهنگی و صنعتی انقلاب شهرستان بروجرد رونمایی شد.

حمید آقایی در این مراسم با بیان اینکه مرکز اسناد و شناسایی مفاخر بروجرد در سال 1387 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد پایه‌گذاری شد، افزود: تاکنون علاوه بر جمع‌آوری حدود 3 هزار عنوان اسناد و مدارک فرهنگی هنری در شهرستان، بیش از یکهزار و 100 عنوان کتاب از 505 مولف بروجردی در این مرکز رونمایی شده است.

آقایی هدف از طراحی وب‌گاه «سرای بروجرد» را معرفی بهتر اسناد موجود و آشنایی عموم مردم با نویسندگان شهرستان بروجرد عنوان کرد و افزود: این مرکز برای استفاده علاقه‌مندان با آدرس https://sarayeborujerd.ir در دسترس است.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد در این مراسم، پرتره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی که از سوی نادر گودرزی، هنرمند بروجردی، با کاشی معرق ساخته شده بود، از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد به حجت‌الاسلام حسینی، امام جمعه بروجرد اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها