یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳
طرح «چهارشنبه‌های قصه» در زنجان برگزار می‌شود

مهدی کریمی درباره برنامه‌های کتاب‌محور سازمان فرهنگی شهرداری زنجان از برگزاری طرح «چهارشنبه‌های قصه» با حضور نویسندگان زنجانی در قالب نقد کتاب و تجلیل از نویسندگان خبر داد.

مهدی کریمی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در زنجان با اشاره به اقدامات این سازمان برای ترویج فرهنگ مطالعه گفت: با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، برنامه‌های متعددی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح «چهارشنبه‌های قصه» در شهر زنجان افزود: این برنامه با حضور نویسندگان برتر استانی برگزار و علاوه‌بر اجرای برنامه نقد کتاب از نویسندگان تجلیل می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه در نخستین برنامه از طرح «چهارشنبه‌های قصه» از میرمحمد کیانی، نویسنده کتاب « شب‌های شیرین» تجلیل شد، اضافه کرد: این برنامه، برای معرفی بیشتر نویسندگان استان، ادامه خواهد داشت. برنامه «سرنی» در قالب مثنوی‌خوانی، روزهای پنج‌شنبه در کتابخانه سهروردی، قدیمی‌ترین کتابخانه شهر زنجان اجرا می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه‌های مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان  کتابخانه‌های عمومی استان را برگزاری کارگاه‌های نویسندگی در حوزه کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت: رویدادهای مناسبتی بخش دیگری از برنامه‌های کتاب‌محور سازمان است که با استقبال قابل توجه شهروندان برگزار شده است.

کریمی با اشاره به اینکه اجرای رویدادهای کتاب‌محور ازجمله برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت خطبه غدیر، کتاب‌های دفاع مقدس و حماسه حسینی از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان است، افزود: سازمان علاوه‌ بر برگزاری رویداد‌های کتاب محور از انتشار کتاب‌های تالیفی در حوزه شهری حمایت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها