یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
«د مثلِ دوستی» برای کودکان بالاتر از 8 سال منتشر شد

کتاب «د مثلِ دوستی» به قلم غلامرضا حیدری ابهری با تصویرگری سام سلماسی برای پرورش عقلانیت در روابط اجتماعی ویژه کودکان بالاتر از 8 سال از سوی انتشارات جمال منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ آیا اشکال دارد اصلا با کسی دوست نشویم؟ آیا دوستی با بچه‌های بزرگ‌تر اشتباه است؟ از کجا بفهمیم دوستم واقعا مرا دوست دارد؟ منظور از «دوستی خاله خرسه» چیست؟
موضوع دوستی از مهم‌ترین موضوعات زندگی اجتماعی کودکان است. کتاب «د مثلِ دوستی» به مهم‌ترین پرسش‌های این گروه سنی در زمینه دوستی پاسخ می‌دهد و آن‌ها را با اصلی‌ترین مسائل آن آشنا می‌سازد.
این اثر به قلم غلامرضا حیدری ابهری نوشته شده است که تجربه‌های بسیاری در زمینه پاسخ‌گویی به پرسش‌های اعتقادی و اخلاقی کودکان دارد.

«د مثلِ دوستی» در بخش‌های «اولین گفتنی‌ها»، «انتخاب دوست»، «روابط با دوست»، «چالش‌ها» و «گوناگون» به پرسش‌های متنوعی که در ذهن کودکان در زمینه دوستی ایجاد می‌شود سری می‌زند و به آن‌ها پاسخ می‌دهد.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانید:
«اگر به محله یا مدرسه‌ی جدیدی رفتی، برای پیدا کردن دوست عجله نکن. کمی صبر داشته باش. چند بار که با بچه‌های هم‌سن‌وسال خودت حرف بزنی یا بازی کنی، حتما با تو دوست می‌شوند.»

این کتاب با تصویرگری خوب سام سلماسی عرضه شده است. تصاویر آن به راحتی می‌تواند مخاطب کودک خود را مشتاق مطالعه کتاب کند؛ زیرا احساسات مختلف انسانی مثل شادی، غم، حسادت، عصبانیت و صمیمیت را در فرمی بامزه به تصویر کشیده است.

«د مثلِ دوستی» در 132 صفحه مصور رنگی به بهای 60 هزار تومان برای کودکان بالاتر از 8 سال از سوی انتشارات جمال منتشر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها