دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
توزیع قطعات یدکی پُرکاربرد اهالی چاپ در تعاونی چاپخانه‌داران

به گفته احمدرضا اعتماد مظاهری، به دنبال نیاز جدی بسیاری از واحدهای چاپی به قطعات یدکی و مواد مصرفی پُرکاربرد، توزیع و فروش قطعات یدکی پرمصرف را در میان صنف چاپخانه‌داران آغاز کرده است.

احمدرضا اعتماد مظاهری، مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با  اشاره به اقدامات پیش‌روی این مجموعه در حوزه تامین مواد مورد نیاز چاپخانه‌داران، توضیح داد: نیمه اول سال 1401 بخش زیادی از چاپخانه‌ها دچار رکود کاری شده بودند اما اکنون با نزدیکی به نیمه دوم سال فعالیت بسیاری از واحدهای صنفی رونق گرفته است.
 
وی ادامه داد: بازار ثبت سفارش‌ها طی این مدت رشد بسیار خوبی داشته است و بسیاری از چاپخانه‌داران به دنبال تامین مواد اولیه مورد نیاز خود در حوزه‌های مختلف کاغذ، مقوا، مرکب و .. از تعاونی هستند.
 
مظاهری با بیان اینکه واردات مرکب خارجی در دستور کار تعاونی قرار دارد، گفت: با یک شرکت چینی که مرکب‌های باکیفیت خوبی تولید می‌کند، رایزنی‌هایی در این زمینه انجام شده و به زودی محموله بار مرکب به کشور می‌رسد.
 
وی همچنین درباره تامین یکسری مواد مصرفی پرکاربرد در میان چاپخانه‌داران نیز، عنوان کرد: لاستیک سیلندر ژاپنی نیز به صورت اصلی و با کیفیت درجه یک به ژاپن سفارش داده شده و با توجه به اینکه مورد نیاز فعالان چاپ است به زودی موجود خواهد شد.
 
مظاهری تاکید کرد: تامین قطعات یدکی همواره یکی از چالش‌های اهالی چاپ طی این سال‌ها بوده است، در این زمینه نیز ابزارآلات و ملزومات کاربردی چاپخانه‌ها در تعاونی توزیع می‌شود، این مجموعه در خلال توزیع مواد مصرفی و ملزومات مرسوم در صنعت چاپ، اقدام به توزیع لوازم و ابزارآلات پرکاربرد هم کرده است.
 
وی در ادامه به تهیه و توزیه مقوای ایندربرد هم اشاره کرد و گفت: با یک شرکت ایرانی که از چین جنس وارد می‌کند، تعاملاتی داشتیم تا هر چه زودتر مقوای ایندربرد مورد استفاده چاپخانه‌ها موجود شود تا در بسته‌بندی‌های بهداشتی، دارویی و غذایی مورد استفاده صنف قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها