سه‌شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
پذیرفته شدن 51 مقاله در چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ

90 مقاله به دبیرخانه چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ ارسال که 51 مقاله پذیرفته شده است.

احمد ثمری‌ها، رئیس انجمن علوم و صنایع چوب و کاغذ ایران و دبیر اجرایی همایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با بیان اینکه سه‌شنبه(4 مرداد‌ماه) همایش برگزار خواهد شد، عنوان کرد: حدود 90 مقاله به دبیرخانه ارسال شد، از این تعداد 51 مقاله پذیرفته شده است که 6 مقاله در این همایش ارائه خواهد شد.
 
وی ادامه داد: حدود 6 نویسنده به تناسب زمان، هرکدام به مدت 12 دقیقه به‌صورت شفاهی سخنرانی و 3 دقیقه فرصت پرسش و پاسخ خواهند داشت.
 
ثمری‌ها با اشاره به دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این همایش، عنوان کرد: قرار است تیم تحقیقاتی «کارتن توحید» و «دنا سلولز» آخرین دستاوردهای خود در حوزه بسته‌بندی را در این همایش ارائه کنند.
 
به گفته وی، تقدیر از استادان و پیشکسوتان دانشگاه و صنعت در حوزه کاغذ و مقوا و نیز یکی دیگر از برنامه‌های این همایش است که در ادامه خواهیم داشت.
 
ثمری‌ها با بیان اینکه اهداف مختلفی از برگزاری این همایش داریم، توضیح داد: ايجاد فرصت مناسب براي تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای نوین پژوهشی بين انديشمندان، محققان، صنعتگران، دانشجویان و دست‌اندرکاران در زمينه علوم و صنایع چوب و کاغذ ازجمله موضوعاتی است که در همایش دنبال می‌شود.
 
چهارمین همایش ملی دانش و نوآوری در صنعت چوب و کاغذ سه‌شنبه 4 مرداد از ساعت 9 تا 16 همزمان با پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ و مقوا در سالن مروارید خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها