یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹
بخش مبتنی بر وب کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم افتتاح شد

همزمان با عید سعید غدیر و با آماده‌سازی زیرساخت‌های فناوری لازم، بخش مبتنی بر وب کتابخانه عمومی شهدای نوبهار به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، کتابخانه عمومی شهدای نوبهار قم در راستای توزیع عادلانه فضاهای کتابخانه‌ای در آستانه هفته کتاب سال 99 به بهره‌برداری رسید. بخش مبتنی بر وب این کتابخانه که تاکنون به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های فناوری مهیای ارائه خدمت به کاربران نبود، همزمان با دهه ولایت آغاز به کار کرد.

زهره محمدی والیجردی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای نوبهار پیرامون فعالیت‌های بخش مبتنی بر وب کتابخانه گفت: خوشبختانه با تلاش همکاران بخش فناوری، بخش مبتنی بر وب کتابخانه آماده ارائه خدمت به کاربران خواهد بود.

محمدی افزود: با آغاز فعالیت این بخش، کلاس‌های آموزشی مهارت‌های رایانه‌ای کتابخانه در این بخش انجام می‌شود.

مسئول کتابخانه عمومی شهدای نوبهار درباره سایر خدمات این بخش گفت: بخش مبتنی بر وب برای بهره‌مندی از منابع دیداری و شنیداری کتابخانه، فیلم‌های آموزشی، تحقیق و پژوهش همچنین خدمات مرجع مجازی کتابخانه در دسترس است.

محمدی بیان کرد: به مناسبت عید غدیر، استفاده از بخش مبتنی بر وب کتابخانه تا پایان تیر ماه رایگان خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند برای استفاده از این بخش به میز خدمت کتابخانه مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها