چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲
آغاز به کار نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان در قم

به‌مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان، به همت کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان قم آغاز شد.

محمد غفاری، مدیرکل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، با اشاره به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان گفت: با شعار «تابستان با طعم کتاب» مقرر شد نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار شود.
 
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف عرضه خواهد شد.
 
غفاری یادآور شد: در این رویداد فرهنگی، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشر جمال، نشر جامعه‌القرآن، نشر کتابک و نشر جمکران مشارکت دارند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد.
 
مدیر کل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم بیان کرد: غرفه مجلات و مطبوعات کودک و نوجوان با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه دایر خواهد بود. برگزاری نشست‌های ادبی، دیدار با نویسندگان و شاعران برجسته، جلسات کتابخوانی، معرفی و نقدوبررسی آثار و... از دیگر رویدادهای این نمایشگاه خواهد بود.
 
غفاری افزود: نمایشگاه کتاب کودک از امروز چهارشنبه ۱۵ تیرماه در مجتمع کانون پرورشی واقع در شهرک پردیسان تا عصر چهارشنبه ۲۲ تیرماه‌(به جز روزهای تعطیل) برگزار خواهد شد و از ساعت ۹ الی ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها