شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
فراخوان مسابقۀ «کتاب سه دقیقه‌ای»

«مسابقۀ ملی کتاب سه‌ دقیقه‌ای» فرصتی برای دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی است تا با شرکت در آن، کتاب خوبی که خوانده‌اند را در عرض سه دقیقه، به دیگران معرفی کنند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اصفهان،سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی، آشنایی و انس دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتاب‌خوانی آنان، «مسابقه‌ ملی کتاب سه‌دقیقه‌ای» را طرح‌ریزی کرده و معاونت فرهنگی و انتشارات جهاد دانشگاهی واحد اصفهان نیز مجری برگزاری مرحله‌ی مقدماتی این مسابقه در استان اصفهان هستند.

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و آشنایی با جدیدترین آثار تولیدشده در حوزۀ کتاب، یکی از مسائل مهم فرهنگی است که همواره صاحب‌نظران و اندیشمندان بر آن تأکید داشته‌اند و اهمیت این امر در فضای دانشگاه دو چندان است.

این مسابقه، دارای دو بخش اصلی و ویژه با موضوع «آزاد» و «شهر و مطالعات شهری» است و اولویت، چه در بخش ویژه و چه در بخش آزاد آن، با کتاب‌هایی است که در دو سال اخیر به چاپ رسیده و یا به لحاظ تاریخی، فرهنگی و علمی اثرگذار باشند.

دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر استان اصفهان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۵ اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به نشانی http://reg.jdisf.ac.ir/pb نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
منتخبان مسابقه، علاوه بر دریافت جایزه، برای شرکت در مرحلۀ نهایی «مسابقه‌ ملی کتاب سه دقیقه‌ای» به سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی معرفی خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها