پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
پویش «افطار با کتاب» تا 15 خردادماه تمدید شد

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی گفت: پویش «افطار با کتاب» توسط اداره کل کتابخانه های عمومی آذربایجان‌غربی تا 15 خردادماه تمدید شد.

خدیجه معصومی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌غربی، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان پویش «افطار با کتاب» به همت این اداره کل و با مشارکت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز شده و تا 15 خردادماه سال‌جاری تمدید شد.

وی افزود: این پویش شامل معرفی کتاب و قصه‌گویی با موضوع ماه مبارک رمضان و خاطره‌گویی از اولین روزه در قالب فیلم حداکثر ۳ دقیقه‌ای است. حجم فایل ارسالی کمتر از ۴۰ مگابایت بوده و به‌صورت افقی تهیه شد.

معصومی ادامه داد: مهلت شرکت در مسابقه از 1 تا 31 اردیبهشت ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی  www.samakpl.ir  و ثبت‌نام در سامانه، از بخش مسابقه کتابخوانی فایل خود را بارگذاری کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: در هر بخش به نفر اول کارت هدیه 700هزار تومانی، به نفر دوم کارت هدیه  400 هزار تومانی، به نفر سوم کارت هدیه200  هزار تومانی و به نفرات منتخب تا نفر دهم جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: در صورت هرگونه سوال با شماره ۳۳۴۸۷۴۳۳-۰۴۴ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها