شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
اسامی برگزیدگان جشنواره جامعه القرآن اعلام شد

قرآن آموزان در سه مرحله در سطح شعبات شهرستانی، استانی و کشوری به صورت مجازی در مقاطع سنی گوناگون به صورت سراسری به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اسامی برترین‌های بیست و دومین جشنواره فرهنگی قرآنی مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل‌البیت (ع) اعلام شد.
 
بیست و دومین جشنواره فرهنگی قرآنی مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل‌البیت علیهم السلام با شعار دفاع از حریم قرآن و ولایت یاد بود سپهبد شهید سلیمانی در ۸۰۰ شعبه و۷۶ مدرسه مؤسسه جامعه القرآن الکریم و اهل البیت از تاریخ ۱۵ اذر ماه لغایت ۳ دی ماه برگزار شد.
 
این مسابقات با همکاری، همراهی مسئولین و دلسوزان نشر و ترویج فرهنگ قرآنی، در شرایط بحرانی ویروس منحوس کووید ۱۹ برگزار گردید.
 
قرآن آموزان در سه مرحله در سطح شعبات شهرستانی، استانی و کشوری به صورت مجازی در مقاطع سنی خردسالان، شکوفه‌ها، نوجوانان، و بزرگسالان خواهران، برادر به صورت سراسری و همزمان در رشته‌های خطابه، فصیح خوانی، حفظ، معارف، نغمات دینی آوایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
تنوع در ۳۱ رشته قرآنی و حضور آزاد برای عموم اقشار مختلف جامعه و اتباع خارجی از مزایای این جشنواره بود.
 
نتایج ۲۴۰ منتخب جشنواره‌ کشوری شعب و مدارس به همراه معرفی برترین‌های قرآنی سال، پنج دی ماه در سالروز میلاد باسعادت حضرت عیسی علیه السلام اعلام شد.
 
همچنین آئین اختتامیه این جشنواره در ایام دهه‌ی فجر برگزار خواهد شد.
 
اسامی برگزیدگان در رشته‌های مختلف را از  اینجا مشاهده کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها