شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
چاپ بیست و پنجم «سردار مقاومت و سرباز ولایت» راهی بازار کتاب شد

در آستانه نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت» نوشته حجت الاسلام المسلمین قاسم نصیرزاده از سوی انتشارات خادم الرضا (ع) در قم به چاپ بیست و پنجم رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در قم، دو فصل ابتدایی «سردار مقاومت و سرباز ولایت» به مبحث مقاومت از دیدگاه قرآن و اهل بیت و همچنین بیانات مقام معظم رهبری پرداخته و در فصل‌های بعد به مباحثی همچون مکتب حاج قاسم، نگرشی بر اندیشه‌های وی و گزیده‌ای از خاطرات سردار به زیور طبع آراسته شده است.
 
این کتاب در پنج فصل شامل مفهوم مقاومت در آیات و روایات، مقاومت و مولفه‌های آن در کلام رهبری، سردار سلیمانی اسوه بارز مقاومت، نگرشی بر اندیشه های شهید سپهبد سلیمانی و همچنین خاطراتی از سردار شهید سپهبد سلیمانی در ۱۴۸ صفحه به چاپ رسیده است.
 
با توجه به استقبال مخاطب از این کتاب در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسابقه‌های بزرگ کتاب‌خوانی پیرامون این شهید در سراسر کشور با محوریت کتاب «سردار مقاومت و سرباز ولایت» برگزار شود.
 
«سردار مقاومت و سرباز ولایت» نوشته حجت الاسلام المسلمین قاسم نصیرزاده با موضوع خاطرات سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی از سوی انتشارات خادم الرضا (ع) قم در سال ۱۳۹۹ منتشر و روانه بازار نشر شد که تا کنون 25 بار تجدید چاپ شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها