شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
کتاب‌فروشی جهاددانشگاهی با عنوان «شانزده» بازگشایی می‌شود

کتاب‌فروشی جهاد دانشگاهی که از مدتی پیش در دست بازسازی قرار گرفت؛ اواخر محرماه با طراحی و نام جدید فعالیت خود را از پی‌خواهد گرفت.

علی اکبرزاده، رئیس انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، درباره بازگشایی کتاب‌فروشی جهاد دانشگاهی با عنوان «شانزده»، بیان کرد: فروشگاه کتاب جدید جهاد دانشگاهی در دو طبقه و با شکل و شمایل متفاوت، میزبان علاقه‌مندان به کتاب و دانشگاهیان خواهد بود.

وی درباره متراژ و مختصات این کتاب‌فروشی بعد از تغییرات انجام شده، توضیح داد: با افزوده شده طبقه دوم، متراژ کتاب‌فروشی به 120 متر می‌رسد و در مجموع 20 هزار ‌عنوان از ناشران مختلف در کتاب‌فروشی شانزده عرضه خواهد شد.
 
رئیس انتشارات جهاد دانشگاهی با بیان این مطلب که فروشگاه شانزده صرفا به‌عنوان کتاب‌فروشی، مجدد فعالیت خواهد کرد، گفت: در کنار کتاب‌های حوزه علوم انسانی تخصصی و دانشگاهی، کتاب‌های عمومی نیز عرضه خواهد شد. برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی با عنوان «گفتار»، برگزاری مسابقه «سه‌دقیقه‌ای» و برگزاری نشست‌‌های نقد و بررسی کتاب با حضور استادان و دانشجویان از‌‌جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در کتاب‌فروشی جهاد دانشگاهی است.
 
اکبرزاده درباره زمان افتتاح کتاب‌فروشی شانزده، افزود: مراسم افتتاح برای هفته نخست ربیع‌الاول با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیش‌بینی شده‌است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها