پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵
​مجموعه ترانه افشین مقدم رونمایی شد

مراسم جشن امضاء و رونمایی کتاب «جان جوانی» اثر افشین مقدم با حضور هنرمندان عرصه‌ شعر، ترانه، موسیقی و علاقمندان ترانه‌سرایی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این نشست ابتدا محمد رحمانيان، كارگردان تئاتر در رابطه با فضای حاکم بر آثار مقدم ، به دو تجربه همكاری با وی اشاره کرد و پس از آن سامان احتشامى پيانيست با اجرای پيانو و دكلمه افشين مقدم به هنرنمایی پرداخت. پس از آن مانی رهنما ترانه‌ای از کتاب «جان جوانی» و علی زند وكيلی ترانه‌ مشهور «لالایی» را اجرا کرد.

در ادامه محمدعلی بهمنی، رستاک حلاج، روزبه بمانی، بابک صحرائی، شهره سلطانی، مسعود امامی، وحید پویان و ... به ارائه‌ نظراتی پیرامون حیات هنری و شاخصه‌های سبکی افشین مقدم و سیر تحولات آثار این ترانه‌سرا پرداختند.

از دیگر اتفاقات مهم این برنامه رونمايی آهنگ جديد با همكاری نيما مسيحا، افشين مقدم، سعيد زمانی و عليرضا افكاری بود.
از جمله میهمانان این نشست می‌توان به سعید امیر اصلانی، حامد  حنیفی، مریم اسدی، علیرضا بدیع، حسن علیشیری، مهدی موسوی میرکلائی، میثم یوسفی و حسین غیاثی اشاره کرد.

لازم به ذکر است کتاب ترانه‌های این ترانه‌سرای برجسته بهمن ماه امسال از سوی انتشارات نگاه چاپ و پس از اندک زمانی به چاپ دوم رسید.
از جمله ترانه‌های شنیده‌ی شده‌ این مجموعه «الکی»، «همدم»، «جان جوانی»، «کلنل»، «خداباماست»، «مردم»، «عشق می‌کنم» و «آخرین بار» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها