یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
​برگزاری نشست ادبی «شب‌های شعر دوباره پویش» در نمایشگاه کتاب

نشست «شب‌های شعر دوباره پویش» با رونمایی چهار مجموعه شعر در سالن فرهنگوران نیم طبقه دوم شبستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ نشست «شب‌های شعر دوباره پویش» با رونمایی چهار مجموعه شعر به نام‌های «نقطه‌چین»، اثر فرامرز ریحان‌صفت، «عاشقانه‌های جاودانه» و «نغمه‌های جاودانه» اثر ملیکا قهرمانی، «گلوبند»، اثر محمد صابری و «مرگ یک اتفاق معمولی است» اثر هلیدا احمدزاده در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
 
در این مراسم افراد حاضر در سالن که علاقه‌مند به شعرخوانی بودند، پشت تریبون حاضر شدند و به شعرخوانی پرداختند.
 
عمران حیدری‌آریا دبیر نشست «شب‌های شعر دوباره پویش» در گفت‌وگو با ایبنا درباره این نشست گفت: نشست «شب‌های شعر دوباره پویش»  مربوط به رونمایی از چهار مجموعه شعر مربوط به حزب کارگزاران ایران است. نشست‌های ما شنبه‌ها در ایوان شمس برگزار می‌شود و با توجه به مناسبت‌ها همایش و برنامه داریم.

وی ادامه داد: ما حدود پنج ماه است که کانون را راه‌اندازی کردیم اما خوشبختانه استقبال از جلسات بسیار خوب بوده است. قصد داشتیم در نمایشگاه همایش برگزار کنیم اما به دلیل آنکه مکان بزرگی به ما ندادند، مجبور شدیم که شب شعری بگیریم و تنها به رونمایی از چهار کتاب اکتفا کنیم.

این شاعر در توضیح کتاب‌های رونمایی شده گفت: هر چهار کتاب از شاعران خوب کشور است که سال‌ها در حوزه شعر شعر فعال هستند و از اعضای ثابت جلسه نشست «شب‌های شعر دوباره پویش» هستند.
 
حیدری‌آریا در پایان گفت: ما هر هفته علاوه بر مهمان‌های ادبی برنامه مهمان‌های سیاسی و هنری هم داریم و افرادی چون فائزه و محسن هاشمی در نشست‌های ما حضور پیدا می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها