پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
مصطفی رحماندوست: از انجام کار بازاری و عوام پسند باید پرهیز کرد

رحماندوست معقتد است که تولید کتاب خوب و لذت بردن از مطالعه راه های حرکت درست کتابخوانی است. او برای پیش برد این اهداف، هر روز در فرهنگسرای کتاب در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کارگاه قصه گویی برپا می کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری فرهنگسرای کتاب واقع در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مصطفی رحماندوست با حضور در سالن فرهنگسرای کتاب درباره فعالیت‌های این مجموعه  گفت: هدف اصلی از برگزاری این غرفه‌ها در فرهنگسرای کتاب ترغیب مردم به مطالعه و ایجاد انگیزه برای آن است.
 
وی ادامه داد: به اعتقاد من همیشه در جهت کتابخوانی دو حرکت می‌بایست صورت گیرد: یکی تولید کتاب خوب و مناسب، و دیگری لذت بردن از مطالعه.
 
این نویسنده کودک و نوجوان درباره میزان تاثیرگذاری این فعالیت‌ها برای ترویج کتاب خوانی گفت: هر کدام از این فعالیت‌ها چنانچه به درستی ارزیابی شده و نقاط مثبت و منفی آن سنجیده شود، موفقیت آن حتمی خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: باید از انجام کار بازاری و عوام پسند پرهیز کرد و کوشید تا همه به کتاب جذب شوند.
 
مصطفی رحماندوست درباره برنامه کاری خود در فرهنگسرای کتاب گفت: قرار است که هر روز یک کارگاه قصه گویی در فرهنگسرای کتاب برگزار کنم. تا طی آن مختصری از ویژگی‌های قصه گویی را برای بزرگسالان بیان کنم. در ادامه نیز به خواندن قصه‌ای با همان ویژگی‌ها بپردازم.
 
مصطفی رحماندوست همه روزه تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه از ساعت 15 و 30 دقیقه در غرفه فرهنگسرای کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به قصه‌گویی و بیان ویژگی‌های آن می‌پردازد.
 
فرهنگسرای کتاب در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران، در ضلع شرقی بلوار امام رضا (ع) مصلی امام خمینی (ره)، نبش خیابان هفتم واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها