دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
شاعران کتاب های فارسی با دانش آموزان دیدار می کنند

با هدف تکریم و پاسداشت فرهنگ و ادبیات ایرانی و آشنایی نزدیک دانش آموزان با شاعران معاصر حوزه ادبیات کودک و نوجوان ، ویژه برنامه باز باران از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای خاتم و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 تهران، در این ویژه برنامه دانش آموزان مقطع ابتدایی با شاعران کتاب های درسی دیدار می کنند و در هر نشست یک شاعر با محوریت یک شعر حضور پیدا می کند.

در ویژه برنامه باز باران با دعوت از شاعران کودک و نوجوان و نشستی صمیمانه با آنان شعرهایی که در مقاطع ابتدایی سروده شده با حضور دانش آموزان مدارس منطقه 18 بازخوانی و دکلمه می شود و دانش آموزان بصورت حضوری با شاعران کتاب های فارسی مقطع ابتدایی آشنا می شوند .

ویژه برنامه باز باران از پنجم تا هشتم اردیبهشت در سالن خاتم فرهنگسرای خاتم میزبان دانش آموزان و شاعران کتاب های فارسی دبستان است.

روز شنبه پنجم اردیبهشت ماه از ساعت 10:30 تا 12 در دیدار صمیمی نسرین صمصامی با دانش آموزان، شعر «نقاش دنیا» پایه سوم ابتدائی بازخوانی می شود. همچنین روز یکشنبه 6 اردیبهشت‌ماه ساعت 10:30 تا 12 با حضور افشین اعلا، شعر «من هنرمندم » پایه دوم ابتدائی، دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 تا 10:30 با حضور مجید ملا محمدی، شعر «باز باران» پایه سوم ابتدائی، دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه ساعت 10:30 تا 12 با حضور محمود پور وهاب شعر «خداوند رنگین کمان» پایه سوم و «با پرستو ها» پایه دوم و سه شنبه 8 اردیبهشت‌ماه ساعت 10:30 تا 12 با حضور بیوک ملکی شعر «بهاران» پایه سوم و «بوی نرگس» پایه پنجم ابتدائی بازخوانی خواهد شد.  الهام دارابی از کارشناسان حوزه کودک و نوجوان اجرای برنامه را به عهده خواهند داشت.

فرهنگسرای خاتم در شهرک ولیعصر(عج)، انتهای خیابان حیدری جنوبی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی  واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66207068 تماس بگیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها