سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
انتشار کتاب همایش ملی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت

کتاب «مجموعه مقالات نخستین همایش ملی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» که خردادماه امسال برگزار شده بود، در قالب یک مجموعه شش جلدی روانه بازار نشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مجموعه حاضر با توجه به محورهای همایش در هفت بخش مفهوم و ماهیت، نقد، پیشینه، مبانی، و روش، ابعاد و شاخه‌ ها، راهبردها و مطالعات کاربردی در قالب شش جلد منتشر شده‌است.

بر اساس مطالب کتاب، در یک نگاه اجمالی می‌توان گفت که «طراحی الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت به عنوان سند فرداست.» 

این همایش، دوم خردادماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما با مشارکت استادان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه همراه با ارایه 30 مقاله و انجام گفت‌و‌گوهای چالشی برگزار شد. 

همایش این امکان را می‌داد تا به جای دستیابی قرائت‌پذیر و گزینشی به آرای صاحب‌نظران از طریق مصاحبه یا مطالعه آثارشان، دیدگاه‌های آن‌ها به صورت روشن، مدون و کامل در قالب یک مقاله در اختیار مخاطبان قرار داده‌شود. 

 «کمیسیون تخصصی مفهوم و ماهیت»، «کمیسیون تخصصی پیشینه و نقد»، «کمیسیون تخصصی مبانی و روش»، «کمیسیون تخصصی راهبردها»، «کمیسیون تخصصی ابعاد و شاخص‌ها» و  «کمیسیون تخصصی مطالعات کاربردی» عنوان جلدهای شش‌گانه این مجموعه را تشکیل می‌دهند.
 
کتاب «مجموعه مقالات نخستین همایش ملی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت» توسط جمعی از محققان با شمارگان هزار نسخه، در سه هزار و  506 صفحه و به قیمت یک میلیون و 50 هزار ریال از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط