سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۳
مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب و رسانه برتر تمدید شد

سيد مهدي جعفري، مدير روابط عمومي معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه برتر تا 12 آبانماه تمدید شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) و به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، سيد مهدي جعفري درباره آثار ارسال شده به این جشنواره گفت: تاکنون 511 اثر به دبیرخانه جشنواره کتاب و رسانه برتر رسیده است و به دلیل استقبال گسترده خبرنگاران تخصصی حوزه کتاب، مهلت حضور در این رویداد تا  12 آبانماه تمدید شد.

وي گفت: دوازدهمين جشنواره كتاب و رسانه برتر امسال هم زمان با بيست‌و‌يكمين دوره هفته كتاب در 6 بخش يادداشت، گزارش، گفت‌و‌گو، خبر، معرفي كتاب و عكس برگزار مي‌شود.

دبير دوازدهمين جشنواره كتاب و رسانه‌ برتر ادامه داد: بر این اساس خبرنگاران حوزه كتاب تا 12 آبانماه فرصت دارند آثار خود را با «موضوع كتاب» (که از ابتداي شهريور سال 1391 تا پايان شهريور امسال  در مطبوعات، خبرگزاري‌ها و نشريات كشور منتشر شده است) به نشاني ميدان بهارستان، خيابان كمال‌الملك، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، طبقه سوم، اتاق 332، دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

همچنين خبرنگاران مي‌توانند در بخش خبر 5 اثر و در ديگر بخش‌ها 3 اثر را ارسال كنند. علاقه‌مندان مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن  38512278 تماس بگيرند.

بيست‌و‌يكمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران از 25 آبانماه تا 2 آذرماه امسال در سراسر كشور برگزار مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها