شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
رونمایی از کتاب «مروری بر المقاصد العلیه» علامه امینی

رییس بنیاد محقق طباطبایی از رونمایی کتاب «مروری بر المقاصد العلیه» خبر داد و گفت: این اثر پیش از این در قالب نسخه خطی موجود بود و اینک کتاب «مروری بر المقاصد العلیه» با تصحیح و تحقیق به شکل مکتوب و چاپی درآورده شده است که امروز(14 اردیبهشت ماه) از آن رونمایی خواهد شد.-

سیدعلی طباطبایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بیان کرد: محتوای این کتاب به تفسیر اعتقادی چهار آیه از قرآن می‌پردازد. البته بخش عمده محتوای آن به عالم ذرع اختصاص دارد.

وی با اشاره به این‌که این مراسم در مدرسه امام خمینی(ره) وابسته به جامعة‌المصطفی قم برگزار می‌شود، ادامه داد: در مراسم رونمایی از کتاب «مروری بر المقاصد العلیه» ابتدا آیاتی از قرآن مجید خوانده می‌شود و سپس پیام آیت‌الله سبحانی قرائت خواهد شد.

رییس بنیاد محقق طباطبایی گفت: در بخشی دیگر از این مراسم به ترتیب حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمُنظر حکیم؛ محقق و مولف حوزه دین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد طباطبایی، محقق و مصحح کتاب «مروری بر المقاصد العلیه»،‌ دکتر رضا برنج‌کار، رییس دانشگاه پردیس قم و حجت‌الاسلام والمسلمین بیابانی، رییس موسسه معارف اهل بیت(ع) سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان این‌که میهمان ویژه این مراسم آیت‌الله سیدعلی میلانی خواهند بود، ‌اظهار کرد: همزمان با رونمایی از این اثر، ویژه‌نامه‌ای به نام «امین شریعت» که به مقالاتی از کتاب و گفت‌وگوهایی درباره شخصیت علمی، دینی و اجتماعی علامه امینی می‌پردازد، رونمایی و عرضه خواهد شد.

طباطبایی گفت: مراسم رونمایی از کتاب «مروری بر المقاصد العلیه» امروز(14 اردیبهشت ماه) از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 و 30 دقیقه در مدرسه امام خمینی(ره) قم برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط