دوشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
«به آخرین کلمات این قصه گوش کن» در راه نمایشگاه کتاب

نمایشنامه «به آخرین کلمات این قصه گوش کن» چهارمین نمایشنامه کامران شهلایی از تولیدات پروژه چهار فصل تئاتر ایران، منتشر و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارایه خواهد شد.-

شهلایی به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: آخرین نمایشنامه‌ام به نام «به آخرین کلمات این قصه گوش کن» از سوی انتشارات افراز منتشر خواهد شد. 

وی درباره داستان این نمایشنامه توضیح داد: این نمایشنامه چهار شخصیت دارد و داستان دو خواهر را روایت می‌کند که قرار گرفتن یکی از آن‌ها در یک بحران، زندگی هر دو را دستخوش تغییرات بسیاری می‌کند. 

شهلایی در ادامه با اشاره به اجراهایی که از این نمایشنامه به روی صحنه رفته است، گفت: نمایشنامه «به آخرین کلمات این قصه گوش کن» یکی از پروژه‌های چهار فصل تئاتر ایران است و با نظارت مشاوران این پروژه به مرحله نگارش در آمده است. 

این نمایشنامه‌نویس همچنین به اجراها و جوایز تعلق گرفته به این اثر اشاره کرد و گفت: این نمایشنامه در بسیاری از شهرها به روی صحنه رفته است و همچنین در جشنواره تئاتر استان کرمانشاه و بخش منطقه‌ای جشنواره تئاتر فجر به عنوان اثر نخست انتخاب شد. 

شهلایی، عضو کانون نمایشنامه‌نویسان خانه تئاتر ایران است و «به آخرین کلمات این قصه گوش کن» چهارمین نمایشنامه منتشر شده اوست. دیگر آثار منتشر شده شهلایی عبارتند از «دوران خوش بازنشستگی»، «تو مشغول مردنت هستی» و «باید امشب بروم». 

این نویسنده در ششمین دوره انتخاب آثار برترین نمایشنامه‌های ادبیات نمایشی در بخش کتاب اول با نمایشنامه «دوران خوش بازنشستگی» به عنوان نویسنده برتر ادبیات نمایشی کشور انتخاب شد. 

همچنین پروژه چهار فصل تئاتر ايران با تلاش‌های حسین پاکدل، ایوب آقاخانی، ارسلان آقاخوانی، حمیدرضا نعیمی و پدرام علیپور  با حمايت و مسووليت انجمن هنرهای نمايشی ايران و تحت نظارت مركز هنرهای نمايشی به عنوان يک مركز دایمی ارایه مشاوره درام نويسی به خارج از پايتخت، ایجاد شد. هدف این مرکز تقويت بنيه نمايشنامه‌نويسی در سطح كشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها