یکشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
همتی با 3 کتاب داستانی به نمایشگاه استانی سمنان آمد

اسماعيل همتي،‌نویسنده سمنانی از ارایه سه کتاب جدید خود با موضوع داستان در نمایشگاه استانی کتاب سمنان خبر داد.-

همتی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: کتاب «بامانی‌ها و چند موجود دیگر» شامل پنج داستان برای نوجوانان با زبان تمثیلی است. موضوع کتاب نیز درباره همزیستی و تمرین دوستی، پذیرش مسوولیت و کار و چگونگی ارتباط با دیگران است.
 
وی ادامه داد: در این کتاب شخصیت‌ها فانتزی طراحی شده‌اند تا از این طریق پیام‌ها بدون آن‌که قصد نصیحت کردن داشته باشد، به مخاطب منتقل شوند و مخاطب دریابد که همزیستی بهتر از دفع دیگران است. 

نویسنده حوزه ادبیات با اشاره به کتاب «دعایی برای بمانی» نیز گفت: این کتاب داستان زندگی یک دختر روستایی است که همواره دیگران به جای او دست به انتخاب می‌زنند و به این دلیل، وی دچار گرفتاری‌هایی می‌شود تا جایی که تصمیم می‌گیرد خودش برای ازدواجش تصمیم بگیرد و استقلال داشته باشد.
 
همتی در پایان نیز با اشاره به کتاب دیگر خود با عنوان «داستان‌هایی برای دوشنبه» عنوان کرد: این کتاب نیز شامل داستان‌های کوتاه دانشجویان دانشگاه اراک است که در کارگاه داستان‌نویسی دوشنبه‌ها گردآوری شده و از سوی من ویراستاری شده است. 

به گفته این نویسنده سمنانی، «دعایی برای بمانی» با شمارگان هزار نسخه و بهای چهار هزار تومان، «داستان‌هایی برای دوشنبه» با شمارگان هزار نسخه و بهای چهار هزار تومان و «بامانی‌ها و چند موجود دیگر» با شمارگان هزار نسخه و بهای هفت هزار تومان از سوی انتشارات کتاب سمنگان ارایه شده است.

هر سه کتاب در دهمین نمایشگاه استانی کتاب سمنان نیز عرضه می‌شوند. دهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان تا یازدهم بهمن‌ماه در ورزشگاه سرپوشیده شهید اکبری شاهرود پذیرای علاقه‌مندان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط