شنبه ۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
«گفت‌و‌گوهای اوریانا فالاچی» برای هفتمین بار در بازار کتاب ایران

کتاب «گفت‌و‌گوهای اوریانا فالاچی» به انتخاب و ترجمه غلامرضا امامی از سوی نشر افق به چاپ هفتم رسید. این کتاب نخستین بار به قلم امامی از زبان ایتالیایی به زبان فارسی ترجمه شده و مصاحبه‌های فالاچی با افرادی از جمله حضرت امام خمینی (ره)، مهدی بازرگان و محمدرضا پهلوی در آن منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب برای نخستین بار در سال 1387 منتشر شد و این چند سال به چاپ‌های متعدد رسیده است.

چاپ هفتم این کتاب به تازگی در 224 صفحه و با قیمت پنچ هراز تومان از سوی نشر افق راهی بازار کتاب شده است.

امامی درباره این کتاب توضیح داد: گفت‌وگوهای این کتاب از روزنامه ایتالیایی زبان «کوریرو دلاسرا» جمع‌آوری و تدوین شد که برای نخستین بار از زبان ایتالیایی به فارسی در ایران ترجمه و منتشر شد.

به گفته این مترجم زبان ایتالیایی گفت‌و‌گو با سه ایرانی در این مجموعه از انگیزه‌های وی برای تدوین و گردآوری این گفت‌وگوها در قالب یک کتاب برای مخاطبان داخل کشور بوده است.

گفت‌و‌گوهای فالاچی در این کتاب با حضرت امام خمینی (ره)، راکووسکی، مهدی بازرگان، معمر قذافی، لخ والسا، شارون و محمدرضا پهلوی گنجانده شده است.

مجموعه مصاحبه‌های قبلی فالاچی نیز چندی پیش در کتابی با نام «مصاحبه با تاریخ» با ترجمه نصیرالسادات سلامی و ویرایش غلامرضا امامی از سوی نشر علم منتشر شد. همچنین امامی زندگی‌نامه کوتاه چند چهره را نیز بر این کتاب افزوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها