شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
«برنامهه‌‏ریزی و مدیریت کمپین‎‌های روابط عمومی» ترجمه شد

کتاب «برنامه‌ریزی و مدیریت کمپین‎‌های روابط عمومی» تالیف «آن گرگوری» با ترجمه مریم صالحی از سوي انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شد.-

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب در 9 فصل تدوین شده و خطوط کلی برنامه‏‌ریزی و مدیریت کمپین‌ های روابط عمومی را بررسی کرده است. 

اين کتاب بر اساس نیاز به یک منبع جامع در حوزه‌ صنعت روابط عمومی ترجمه شده و عاملی خواهد بود تا روابط عمومی به عنوان یک موضوع مهم و اصلی در برنامه‌ریزی‌ها و مدیریت راهبردی مورد توجه قرار گیرد. 

«برنامه‌ریزی و مدیریت: بافت»، «روابط ‌عمومی در بافت»،‌ «آغاز فرآیند برنامه‌ریزی»، «تحقیق و تحلیل»، «نظریه ارتباطات و تعیین اهداف»، «شناخت مخاطبان و پیام‌ها»، «استراتژی و تاکتیک»، «زمان و منابع» و «آگاهی از آنچه به‌دست آمده است: ارزیابی و بازبینی» عناوين اصلي اين فصل‌هاست. 

کتاب یاد شده در قطع وزیری و در 210 صفحه با قیمت 9 هزار و 500 تومان به بازار کتاب عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها