به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين كتاب در 9 فصل تدوین شده و خطوط کلی برنامهریزی و مدیریت کمپین های روابط عمومی را بررسی کرده است.
اين کتاب بر اساس نیاز به یک منبع جامع در حوزه صنعت روابط عمومی ترجمه شده و عاملی خواهد بود تا روابط عمومی به عنوان یک موضوع مهم و اصلی در برنامهریزیها و مدیریت راهبردی مورد توجه قرار گیرد.
«برنامهریزی و مدیریت: بافت»، «روابط عمومی در بافت»، «آغاز فرآیند برنامهریزی»، «تحقیق و تحلیل»، «نظریه ارتباطات و تعیین اهداف»، «شناخت مخاطبان و پیامها»، «استراتژی و تاکتیک»، «زمان و منابع» و «آگاهی از آنچه بهدست آمده است: ارزیابی و بازبینی» عناوين اصلي اين فصلهاست.
کتاب یاد شده در قطع وزیری و در 210 صفحه با قیمت 9 هزار و 500 تومان به بازار کتاب عرضه شده است.
شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۰
نظر شما