پنجشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
«گفتمان قرآنی: وسیله» نوشته شد

کتاب «گفتمان قرآنی: وسیله» نوشته حجت‌الاسلام صالح قنادی از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد._

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) به نقل از روابط عمومی دفتر نشر معارف، «واسطه میان خدا و خلق» مساله‌ای است که در طول تاریخ بشر، گاهی به خیر و خوبی و گاهی به شر و شرک انجامیده است تا آن‌جا که تبیین شایسته و بهره‌مندی بایسته از آن در میان مردمان و خداباوران به یکی از موضوعات اساسی در عرصه اعتقاد و عمل تبدیل شده و اظهار نظرهای متفاوت و گاه متعارضی بر زبان و قلم افراد جاری شده است. 

نویسنده در این نوشتار بر آن است تا با بهره‌گیری از آیات نورانی قرآن مجید و روایات مورد اتفاق، به دانش و بینشی استوار و روشی به دور از خلال و ملال دست یابد.
 
نویسنده در این کتاب درباره «وسیله» و «واسطه میان خدا و خلق» مطالبی را برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) به رشته تحریر در آورده است. 

کتاب «گفتمان قرآنی: وسیله» در 11 بخش تنظیم و تدوین شده است كه واسطه یا وسیله، اولیای الهی و مشکلات آن‌ها، نگرانی اولیای الهی، آیه «انک لاتسمع الموتی» و حضور یا وجود وسیله، برخي از اين بخش‌ها را تشكيل مي‌دهند.

چاپ نخست کتاب «گفتمان قرآنی: وسیله» نوشته حجت‌الاسلام صالح قنادی با شمارگان 5000 نسخه، 58 صفحه و به بهاي 7000 ريال توسط دفتر نشر معارف روانه بازار کتاب شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط