دوشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۱
کتابخواني، تلاش ورزشکاران را هدفمند مي‌کند

کاپيتان تيم ملي تيراندازي با کمان قطر گفت: کتابخواني، تلاش و تمرينات ورزشکاران را هدفمند مي‌کند و آن‌ها را چند پله به موفقيت نزديک‌تر خواهد کرد./

«فرهان السعدي» در گفت‌و‌گو با خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، اظهار کرد: کتاب گرانبهاترين منبع کسب معرفت است که بايد الگوي بهره‌مندي از آن در تمام جوامع و به ويژه در ميان ورزشکاران فراگير و بيش از پيش به آن پرداخته شود تا با پيشرفت‌هاي چشمگير فناوري، کتاب به فراموشي سپرده نشود.

وي درباره کتاب‌هاي مورد علاقه و حوزه‌هاي مطالعه‌اش گفت: من آثار مربوط به عرفان و کمال‌گرايي را مطالعه مي‌کنم، زيرا علاقه بسياري به کسب معرفت و قدرت معنوي دارم.

وي اضافه کرد:‌ کتابخواني، فعاليت گسترده تيم قطر است، زيرا اغلب هم‌تيمي‌هايم تحصيلات دانشگاهي دارند يا در حال تحصيلند و به همين دليل، مطالعه براي آن‌ها اهميت ويژه‌اي دارد.

كاپيتان تيم ملي تيراندازي با کمان قطر كه در هفدهمين مسابقات آسيايي تير و کمان در تهران حضور يافته بود، با ابراز خرسندي از مناسب بودن شيوه برگزاري مسابقات، از حضور خبرنگار «ايبنا» براي تهيه خبر و گفت‌گوهاي مربوط به حوزه كتاب و كتابخواني متعجب شد و اظهار خوشحالي کرد که مطالعه تا اين حد براي ايرانيان ارزشمند است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط