پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
نشر حکمت کلمه با پنج عنوان جدید در نمایشگاه حاضر شد

نشر حکمت کلمه پنج نمایشنامه با عنوان‌های «وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم»، «زنده است، یا مرده؟»، «۱۹۸۴»، «سیاوش در آتش» و «شهر شیشه‌ای» را در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ معرفی کرد.

به‌گزارش سرویس هنر خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا): نشر حکمت کلمه پنج نمایشنامه با عنوان‌های «وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم»، «زنده است، یا مرده؟»، «۱۹۸۴»، «سیاوش در آتش» و «شهر شیشه‌ای» را در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ معرفی کرد.

«وقتی آن‌قدری که باید هم را زجر داده‌ایم» اقتباسی آزاد اثر مارتین کریمپ از رمان نامه‌نگارانه «پاملا یا پاداش پاکدامنی» است. این کتاب ۱۱۸ صفحه دارد و ترجمه خاطره کردکریمی است.

«زنده است، یا مرده؟» نمایشنامه‌ای در ژانر کمدی به‌قلم مارک تواین است که در ۱۶۶ صفحه منتشر شده و مترجم آن حمید احیا است.

«۱۹۸۴» نیز اقتباسی آزاد از کتاب جورج اورول با همین عنوان است. نویسندگان این نمایشنامه اقتباسی، رابرت آیک و دانکن مک میلان هستند. این کتاب را حسین یعقوبی ترجمه کرده و در ۱۱۴ صفحه به چاپ رسیده است.

«سیاوش در آتش» اقتباسی از داستان سودابه و سیاوش است. مهدی میرباقری آن را به رشته تحریر در آورده است. این کتاب در ۶۵ صفحه به چاپ رسیده است. 

«شهر شیشه‌ای» نمایشنامه اقتباسی بر اساس نخستین رمان سه‌گانه نیویورک، اثر پل آستر است که نویسنده آن دانکن مک میلان است و شهرزاد لولاچی آن را ترجمه کرده است. این کتاب در ۱۰۸ صفحه به چاپ رسیده است. 

لازم به ذکر است نشر حکمت کلمه در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۲ حضور خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها