شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
ویژه‌نامه پنجاه‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر شد

دفتر انتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در ماهنامه «رشد مدرسه فردا» ویژه‌نامه‌ای را به مناسبت برگزاری پنجاه‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، ماهنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی «رشد مدرسه فردا» در چاپ دوره نوزدهم خود که آذرماه 1401 و در 48 صفحه منتشر شد، به صورت ویژه به مقوله سینمای کودک و نوجوان پرداخته است.

در این ماهنامه فریدالدین حداد عادل در بخش یادداشت سردبیر مطلبی را با عنوان نوجوان و سینما به رشته تحریر درآورده است. حجت‌الاسلام علی لطیفی هم یادداشتی با عنوان «ضرورت نمایش‌های فراگیر» نوشته است.

جشنواره بین‌المللی فیلم رشد در ایستگاه پنجاه و یکم نوشته روح‌الله مالمیر، قلمرو گفتمانی کودک و نوجوان در سینمای قبل از انقلاب به قلم حمید خرمی، نمایش تصویر نوجوان در سینمای قبل از انقلاب اسلامی اثر حمید شمس، دویدن تا رستگاری نوشته ابوالفضل صادقیان، با نخ‌های ابریشمی مخاطب را به طرف خود بکشید نوشته حمید محمودی، مفهوم فیلم فارسی و تعریف عنصر نوجوان نوشته علی حامدی، قصه شجاعت و مهربانی کودکان زاگرس به قلم ام لیلا صمدی، شرط بقای جشنواره فیلم رشد نوشته محمدرضا انیسی آرانی، فرازونشیب‌های 52 سال رشد به قلم احسان سالمی و از عاشقانه دهه شصتی تا جشن اسباب‌بازی‌های ایرانی نوشته حمید محمودی از دیگر مطالب مندرج در این ویژه‌نامه است.

پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم های علمی، آموزشی و تربیتی فیلم رشد از هفتم تا سیزدهم آذر درحال برگزاری است.
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها