یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶
امکان خرید مجازی از نمایشگاه کتاب با کیوسک‌های اطلاع‌‌رسانی مستقر در مصلی

قائم مقام آران تاچ گفت: کیوسک‌های اطلاع‌رسانی جانمایی شده در نمایشگاه کتاب، امکان خرید مجازی با بن‌تخفیف را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است.

حمید حائری، قائم مقام شرکت آران تاچ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)؛ اظهار کرد: کیوسک‌های اطلاع‌رسانی از سال 96 در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مستقر شدند؛ این دستگاه‌ها سال اول 20 ، سال دوم 50 و امسال به 100 عدد افزایش پیدا کرده است. 
 
وی با بیان این‌که کیوسک‌های اطلاع‌رسانی امسال در بخش‌های ناشران آموزشی، دانشگاهی و کودک و نوجوان و بخش بین‌الملل، اداری و وی آی پی سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مستقر شدند، عنوان کرد: امسال در بخش ناشران دانشگاهی، کودک و نوجوان و آموزشی هر کدام هشت دستگاه کیوسک اطلاع‌رسانی استقرار یافته است.
 
حائری افزود: امسال برخلاف سال‌های گذشته موفق شدیم، علاوه بر سالن اصلی شبستان در  بخش ناشران دانشگاهی، آموزشی، کودک و نوجوان و بین‌الملل هم تعدادی دستگاه کیوسک اطلاع‌رسانی نصب کنیم.
 
قائم مقام آران تاچ درباره نحوه استفاده از این کیوسک‌های اطلاع‌رسانی بیان کرد: بازدیدکنندگان سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند با استفاده از این دستگاه‌ها، با جست‌و‌جو عنوان کتاب، ناشر و محل استقرار غرفه را در نمایشگاه کتاب تهران پیدا کنند.
 
حائری با بیان این‌که چند سال است کمیته اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران تصمیم گرفته علاوه بر غرفه‌های اطلاع‌رسانی از کیوسک‌های اطلاع‌رسانی نیز استفاده کنند، گفت: این کیوسک‌های اطلاع‌رسانی به‌صورت مانیتورهای ایستاده جانمایی شده‌اند و افراد می‌توانند به‌صورت لمسی در بخش نویسنده یا ناشر کتاب مورد نظر خود را پیدا کنند و آدرس ناشر را در نمایشگاه بیایند.
 
وی گفت: امسال با توجه به تجربه دو دوره برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب تهران این فرصت برای بازدیدکنندگان حضوری نمایشگاه کتاب تهران فراهم شده تا افراد دارای بن تخفیف هم  بتوانند از طریق این دستگاه‌های کیوسک‌های اطلاع‌رسانی  لمسی، کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند و در عین حال از بن خود هم استفاده کنند.
 
قائم مقام آران تاچ در پایان گفت: برای ارائه خدمات بهتر به مخاطبان امسال علاوه بر نیروهای راهنمایی که در غرفه‌های اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران حضور دارند، برای هر پنج دستگاه دو نفر نیرو برای کیوسک‌های اطلاع‌رسانی در زمینه مشاوره و پشتیبانی فنی از دستگاه‌ها درنظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها