جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
کتاب «داوت» به نمایشگاه کتاب رسید

همزمان با برپایی سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب «داوت» زندگینامه داستانی جانباز رمضانعلی خردمند چاپ و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب که به قلم زهرا سلحشور و روایت اول شخص در ۶۷۱ صفحه و به قیمت 60 هزار تومان تهیه شده، کتابی سرشار از امید، الگوی واقعی آتش به اختیار و وطن‌پرستی به معنای واقعی است.
 
باید دینت را بشناسی، به وطنت با تمام وجود عشق بورزی تا بتوانی از مال، جان، کار، سلامتی و خانواده‌ات بگذری. رمضانعلی خردمند یکی از همین ایثارگران است. تا جنگ بود، جبهه‌ها خالی از حضورش نبود. سال‌ها درگیر زخم‌های تنش شد و بی‌هیچ توقع وقتی روستای آبا و اجدادی‌اش را بی‌حامی دید تنهایش نگذاشت. حامی روستا شد، داوت شد. این کتاب، آینه‌ای در مقابل‌مان است که بازتاب نورش، تصویر یک مجاهد واقعی را در دیدگان‌مان نمایان می‌کند به این امید که این جنس آدم‌ها را بهتر بشناسیم‌ و قدرشان را بدانیم.
 
کتاب«داوت» در زمان برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از غرفه انتشارات روایت فتح، (شبستان اصلی، راهروی۶، غرفه۴) و غرفه مجازی (https://book.icfi.ir) قابل خرید است و بعد از نمایشگاه هم ازطریق دایرکت به revaytfathonline و فروشگاه روایت فتح قابل تهیه است.
 
برشی ازمتن:
به من برگه‌ای دادند و من برای تهیه مجوز اسلحه به سازمان‌های مختلفی، از جمله محیط زیست منطقه مراجعه کردم و دو قبضه اسلحه صرفا برای دفاع از جان و مال‌مان در برابر اشرار منطقه تحویل گرفتم. حالا با پشتوانه داشتن سلاح با خاطری آسوده‌تر به زندگی در روستا ادامه می‌دادیم....

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها